sobota, 2 lutego 2013

Propozycję

Dzisiaj chciałam was zapytać co chcecie na tym blogu... O to parę propozycji :

- rysunki
- książka
- suchary
- piosenki
- oceny filmów lub książek
- moje zdj. (oj nie radze ;D )
- wszystko xD

No nwm co jeszcze wymyślić... Możecie dodać jeszcze swoje propozycje. A tak po za tym... Nareszcie obejrzałam chociaż 1 odcinek Sailor Moon !!! I pewnie znowu minie tydzień za nim obejrzę następny xD
Ale muszę się streszczać... Muszę skończyć całe anime do wakacji ;D Życzcie mi powodzenia ;p

Pozdrawiam !!! :)

4 komentarze:

  1. może wszystkiego po trochu?^^


    http://planeta-weneei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Popieram, wszystkiego po trochu ; )

    Dodajemy do obserwowanych? : )
    Ja już dodałam, obserwuję jako: darmoszki
    Liczę na to samo, zgodnie z [zapytaj.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń
  3. rysunki, piosenki i suchary :D

    OdpowiedzUsuń