sobota, 26 stycznia 2013

Aaaaaa xD Na mózg mi się rzuciło dodawanie postów !!! ;D No więc... Hmmm... Boshe ja tu dodaje posty a jeszcze nie odrobiłam lekcji... UPS !!! ;D I tak nowe nieprzygotowania. (np) xD
Zalegam z 3 odcinkami Sailor Moon... Jestem w serii Super S, ale chciałabym także przeczytać mange.
I mam wielką ochotę oglądać Dragon Ball !!! Wiem jestem walnięta ! ;D KAMEHAMEHAAAA !!! xD
W sumie to Mermaid Melody też bym se obejrzała... xD PICHI PICHI VOICE LIVE START !!! xD
Jak ośmiornica szuka drogi ?
Po omacku.
Łahahahaha !!! Taki suchar... :)
Kocham Was !!! :* :* :*
<3 <3 <3

3 komentarze:

  1. Mogłabyś chociaż napisać, skąd pochodzi suchar -.- Spoko, od poniedziałku, jak będziesz wracać o 17 do domu CODZIENNIE, to akuuurat będziesz miała dużo czasu na oglądanie :) powodzenia :) xdd
    obserwowałabym...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry suchar nie jest zły ^ ^
    Fajnego masz bloga, ciekawie się zapowiada :) Ładnie rysujesz ! :P
    Zapraszam : www.littleworldnessy.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Uśmiała się przy tym poście :) Suchar niezły :p
    Jak masz czas zajrzyj do mnie --> rockandmetalfan.blogspot.com

    ♥~m&m's~♥ z zapytaj :)

    OdpowiedzUsuń