sobota, 26 stycznia 2013

Ja i o mnie

Siemson !!! ;D No więc... Nazywam się Ewelina. :) Mam 13 lat , (w listopadzie 14). xD Lubię rysować mange, i rysunki realistyczne.... Jeśli chcecie będę je wrzucać. :D Kocham Ewe Farną. Uwielbiam anime.
 O to parę z tych które wielbię najbardziej :
* Czarodziejka z Księżyca ( Sailor Moon )
* Mermaid Melody
* Dragon Ball
* Minami-ke
Loffciam zwierzęta (szczególnie upieczone ;D).... Nie no żart ! Sama mam kotkę Lunę (Sailor Moon mi się na mózg rzuciło xD ). Jej synka Kaito i psa Burka.  A no i kocham zakupy.... :D
Dobra... Napiszcie czy mam dodawać zdjęcia... (ostrzegam, że wam ekrany pękną xD  )
To do następnego ! :)

3 komentarze:

  1. Dodawaaj ;) niech pękają.
    Ja mam 15 lat ;) i zapraszam na bloga może się czegoś ciekawego dowiesz, a może nie ;) piszę o głupotach wpaadaj ;]]
    http://beautiful-end-of-everything.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie się zapowiada :)
    widzę, że fanka naszej Ewki c;
    pozdrawiam i zapraszam na bloga właśnie o niej ;

    ewaa-farnaa-ef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń